Prekių grąžinimas

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybiškas el. parduotuvėje DANTYTI (www.dantyti.lt) įsigytas prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos. Apie prekių grąžinimą Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją kreipdamasis el. paštu info@dantyti.lt laiško temos (angl. subject) eilutėje pateikdamas prierašą „Prekių grąžinimas“, o laiške nurodydamas užsakymo numerį* arba savo vardą ir pavardę, kad galėtume identifikuoti užsakymą. Taip pat laiške laisva forma būtina nurodyti prekių pavadinimus bei trumpai aprašyti prekių grąžinimo priežastį. Kokybiškos prekės turi būti grąžinamos lygiai tokios pačios būklės, kokios buvo pristatytos Pirkėjui: neišpakuotos, originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Grąžinant prekes Pardavėjui Pirkėjas privalo užtikrinti, kad siuntimo metu atgal prekės bus supakuotos tinkamai ir nebus pažeistos siuntimo metu. Svarbu: grąžinant kokybiškas prekes, prekių siuntimo išlaidas (tiek prekės pristatymo, tiek grąžinimo) padengia Pirkėjas. Apie gautas grąžinamas prekes Pirkėjas yra informuojamas el. paštu. Pardavėjas prekių kainą grąžina tik gavęs realias prekes ir įsitikinęs, kad prekės yra nepažeistos ir grąžintos tinkamai. Kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, ne vėliau kaip per 14 dienų Pardavėjas grąžina pinigus į nurodytą Pirkėjo sąskaitą. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo siuntai buvo taikomas siuntimo mokestis ar prekių pristatymo išlaidos, jos nebus grąžinamos.

Prekes būtina grąžinti išsiunčiant šiuo adresu:

Parduotuvė DANTYTI

Draugystės g. 15N, Kaunas, Lietuva (LT-51226)

Kontaktinis siuntos gavėjo telefonas: +370 646 15 441


NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS AR KEITIMAS

Pirkėjas turi teisę grąžinti nekokybiškas prekes. Nekokybiškų prekių keitimas ar grąžinimas yra organizuojamas pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 363 straipsnį ir Mažmeninės prekybos taisykles. Apie prekių grąžinimą Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją kreipdamasis el. paštu info@dantyti.lt laiško temos (angl. subject) eilutėje pateikdamas prierašą „Nekokybiškų prekių grąžinimas“, o laiške nurodydamas užsakymo numerį* arba savo vardą ir pavardę, kad galėtume identifikuoti užsakymą. Taip pat laiške laisva forma būtina nurodyti prekių pavadinimus bei aprašyti nustatytus prekės defektus. Pardavėjas gavęs grąžinamas nekokybiškas prekes įsitikina, ar Pirkėjo nustatyti prekės defektai yra realūs ir informuoja Pirkėją el. paštu. Nekokybiškos prekės, jei Pardavėjas šių prekių vis dar turi, yra pakeičiamos identiškomis kokybiškomis prekėmis. Jei pardavėjas identiškų kokybiškų prekių neturi, Pirkėjui kaip galima greičiau yra grąžinama visa prekės kaina. Prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidas taip pat padengia Pardavėjas. Grąžinamos nekokybiškos prekės gali būti su pažeista (atidaryta) originalia pakuote. Prekių grąžinimo būdas aptariamas atskirai kiekvienu grąžinimo atveju atsižvelgiant į Pirkėjui patogius grąžinimo būdus bei Pardavėjo galimybes.

Jei kyla neaiškumų, kausimų ar turite nusiskundimų, pirmiausia rekomenduojame kreiptis į mus el. paštu info@dantyti.lt . Tikimės, kad greitai ir konstruktyviai išspręsime susidariusią situaciją bei atsakysime į Jūsų klausimus.

*Užsakymo numeris Pirkėjui nurodomas pirkimo patvirtinimo el. parduotuvėje metu bei papildomai atsiunčiamas el. paštu informuojant Pirkėją apie užsakymo gavimą. Dėl Pirkėjo el. pašto tiekėjo bei pašto nustatymų užsakymo patvirtinimo bei statuso pasikeitimo el. laiškai gali patekti į Pirkėjo el. pašto dėžutėje esantį Šlamšto ar Nepageidaujamo pašto (angl. spam) aplanką.


Informacija atnaujinta: 2022-01-24